پاکستان میں بچوں کو واٹس ایپ اور فیسبک کا عادی بنایا جا رہا ہے لیکن اہم یورپی ملک میں بچوں پر بڑی پابندی لگا دی گئی

پاکستان میں بچوں کو واٹس ایپ اور فیسبک کا عادی بنایا جا رہا ہے لیکن اہم یورپی ملک میں بچوں پر بڑی پابندی لگا دی گئی

پاکستان میں بچوں کو واٹس ایپ اور فیسبک کا عادی بنایا جا رہا ہے لیکن اہم یورپی ... 31 مئی 2018 (12:55) 12:55 PM, May 31, 2018

لندن: واٹس ایپ پیغام رسانی کی اہم ایپ ہے۔ اور دن بدن دنیا بھر میں مقبول ہوتی جا رہی ہے۔ یہ بچوں اور بڑوں میں یکساں مقبول ہے۔لیکن حال ہی برطانیہ میں ایک پرائویسی بل کی مظوری کیبعداٹس ایپ کے بچوں کے استعمال پر پابندی لگا دی گئی ہے۔برطانیہ میں اب صارفین سے اس بات کی تصدیق کی جائے گی کہ وہ 16 سال کے ہیں اور اسکے بعد وہ واٹس ایپ استعمال کر سکیں گے۔

یہ واضح نہیں کہ عمر کی منظوری کیبعد بھی کوئی چیک ہو گا کہ نہیں- جنرل جنرل ڈیٹا پروسیسنگ ریگولیشن (جی ڈی پی آر) کے مطابق، جو 25 مئی سے لاگو ہو گا، صارفین اپنا ڈیٹا کیسے ذخیرہ اور استعمال کر سکتے ہیں کے بارے میں ہدایات ہیں۔جی ڈی پی آر انٹرنیٹ کی پیدائش کے بعد سے آن لائن پرائیویسی کا سب سے بڑا ذخیرہ ہے۔جنوری میں 1.5 ارب سے زائد صارفین نے وائس ایپ ، بلاگ میں کہا تھا، 'ہمارا مقصد صرف اس بات کی وضاحت کروانا ہے کہ ہم اپنے بارے میں محدود معلومات کو کیسے استعمال کرسکتے ہیں اور حفاظت کرسکتے ہیں"۔

2009 میں قائم ہونے والی  واٹس ایپ ، حالیہ برسوں میں کچھ یورپی حکومتوں کے دباؤ میں آ گئی ہے اسکی وجہ اپنے اینڈ ٹو اینڈ پیغام رسانی کے نظام اور اس کے والدین‌ساتھ فیسبک سے‎ زیادہ اعداد و شمار کو شیئر کرنے کا منصوبہ ہے.

متعلقہ خبریں