چین کا ٹیکنالوجی کے میدان میں بڑا کارنامہ،ایسی ٹیکنالوجی بنا ڈالی کہ ٹویٹر اور فیس بک بھی بے بس ھوگئے۔

چین کا ٹیکنالوجی کے میدان میں بڑا کارنامہ،ایسی ٹیکنالوجی بنا ڈالی کہ ٹویٹر اور فیس بک بھی بے بس ھوگئے۔

چین کا ٹیکنالوجی کے میدان میں بڑا کارنامہ،ایسی ٹیکنالوجی بنا ڈالی کہ ٹویٹر ... 31 مئی 2018 (02:44) 2:44 AM, May 31, 2018

چین کےدفاعی سامان کی بین الاقوامی نمائش کے موقع پر ایک اہم چیز "بلیک ٹیک" تھی . یہ وسیع پیمانے پر جدید نگرانی کے گیجٹس پر مشتمل ہے ۔

منصفانہ حد تک اس بات کا خیا ل کیا جا رہا ہے کہ چین کی سیکیورٹی فورسز نے حکمران جماعت کے خلاف اٹھنے والی بغاوت کے خطرے کے پیش نظر اسے ڈیزائن کیا ہے۔

اس طرح کی نگرانی - آف لائن اور آن لائن دونوں - ملک بھر میں نگرانی کے نظام کی ترقی کے بارے میں انسانی حقوق کے گروپوں نے میں تشویش کا اظہار کیا ہے۔

پبلک سیکورٹی کی وزارت ، جس نے بیجنگ مال شو کی میزبانی کی تھی، نے فی الحال اس درخواست کا جواب نہیں دیا۔

نمائش میں، مصنوعی انٹیلی جنس کا طریقہ کار جس سے مجرموں کا پتہ لگایا جا سکے کیساتھ ساتھ ڈرونز، سمارٹ شیشے، ڈی این اے ڈیٹا بیس سافٹ ویئر اور چہرے کی شناخت کے کیمرے

بھی موجود تھے۔

XDH-CF-5600 کی طرح کے سکینرز امریکہ سمیت دنیا بھر میں دیگر مارکیٹوں میں موجود ہیں، لیکن ان کا استعمال متضاد ہے، خاص طور پر موبائل فون سے اعداد و شمار نکالنے کے لئے کیا جا تا ہے۔بیجنگ کی ہیجینج ٹیکنالوجی نے کہا کہ اس کے ڈیسک ٹاپ اور پورٹیبل فون سکینر بھی اسمارٹ فونزاور 90 سے زائد موبائل ایپلی کیشنز سے ڈیلیٹ کردیئے گئے اعداد و شمار کو بھی دوبارہ حاصل کرسکتے ہیں جن میں فیس بک اور ٹویٹر جیسے غیر ملکی پلیٹ فارمز بھی شامل ہیں.