ترکی اور پاکستان کی دوستی کو مزید مضبوط کرنے کیلئے پاکستان کا اہم اقدام

ترکی اور پاکستان کی دوستی کو مزید مضبوط کرنے کیلئے پاکستان کا اہم اقدام

ترکی اور پاکستان کی دوستی کو مزید مضبوط کرنے کیلئے پاکستان کا اہم اقدام 30 مئی 2018 (02:42) 2:42 AM, May 30, 2018

اسلام آباد: صدر اسلام آباد چیمبر آف کامرس اور صنعت، شیخ امیر وحید نے اپنے رہائش گاہ میں ایک افطار ڈنر کی میزبانی کی . نیوید ملک سینئر نائب صدر آئی سی سی آئی، ایم شیکیل منیر، شیخ عبدالوحید اور دیگر بھی ا س موقع پر موجود تھے۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے، اسلام آباد کے چیمبر آف کامرس کے صدر شیخ امیر وحیدی نے ترکی کے سفیر کو بتایا کہ آئی سی سی نے جون 27 28 2018 کو ترکی کی کاروباری ڪانفرنس اور بزنس مواقع کی افتتاحی تقریب منعقد کی ہےجسکا مقصد پاکستان اور ترکی کے درمیان دو طرفہ تجارت میں بہتری ہے . انہوں نے کہا کہ آئی سی سی آئی کے تقریبا 400 افراد کا ایک وفد بی او سی میں شرکت کریں گے اور ترکی کے ہم منصبوں کے ساتھ دو ممالک کے درمیان باہمی تعاون کے نئے شعبوں کو تلاش کرنے کے لۓ بی ٹو بی میں بھی ملاقاتیں کریں گے۔

شیخ امیر وحید نے کہا کہ آئی سی سی آئی نے 28 جون، 2018 کو استنبول میں ا یک ایوارڈ شو رکھا ہے . انہوں نے کہا کہ اعلی عہدے داروں اور تاجروں کو انعامات کی تقریب میں مدعو کیا گیا ہے تاکہ وہ پاکستان کے نجی شعبے کی صلاحیت کو دیکھ سکیں اور کاروباری مماثلتیں تلاش کریں. انہوں نے زور دیا کہ ترکی کے سفارت خانے کو ان واقعات کے کامیاب ہونے میں آئی سی سی آئی کے ساتھ مکمل طور پر تعاون کرنا چاہئے.

متعلقہ خبریں