اگر دل کی بیماریوں سے بچنا چاہتے ہیں تو روزانہ یہ چیز کھائیں۔نئی تحقیق سامنے آگئی۔

اگر دل کی بیماریوں سے بچنا چاہتے ہیں تو روزانہ یہ چیز کھائیں۔نئی تحقیق سامنے آگئی۔

اگر دل کی بیماریوں سے بچنا چاہتے ہیں تو روزانہ یہ چیز کھائیں۔نئی تحقیق سامنے ... 29 مئی 2018 (03:23) 3:23 AM, May 29, 2018

ان لوگوں کے مقابلے میں جنہوں نے کبھی بھی انڈ انہیں کھایا کے مقابلے میں ان افراد کو جو روزانہ اوسط 0.76 انڈے کھا تا ہے ، 11 فیصد کم دل کی بیماریوں کا امکان کم ہوتے ہیں۔ایک بڑے چینی تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ جو لوگ ہر روز تقریبا ایک انڈے کھاتے ہیں وہ دل کے دورے کا خطرہ کم کرسکتے ہیں جو انفرادی طور پر انڈے نہیں کھاتے ہیں۔

محققین نے 461213 بالغوں کے درمیان انڈے کی خوراک پر سروے کے اعداد و شمار کا جائزہ لیا، جو 51 سال کی عمر میں تھے. جب انہوں نے مطالعہ میں شمولیت اختیار کی تو کوئی بھی دل کی بیماری کا شکار نہیں تھا. مجموعی طور پر، انہوں نے روزانہ نصف انڈہ کھایا؛ ان میں سے تقریبا 9 فیصد نے مکمل طور پر انڈے سے خود کو بچایا جبکہ 13 فیصد نے ہر روز تقریبا ایک انڈے کھایا۔

نو سال یا اس سے زیادہ کے بعد انکا معائنہ کیا گیا تھا۔اس وقت کے دوران، 83،977 افراد نے دل کی بیماری لگنے والی تھی اور 9885 افراد مر گئے تھے۔ان لوگوں کے مقابلے میں جنہوں نے کبھی بھی انڈے کھایا کبھی نہیں، ان افراد جنہوں نے فی دن اوسط 0.76 انڈے کو کھایا تھا، ان میں سے 11 فی صد کارڈیو وسکولر بیماریاں کم تھیں اور ویسے بھی صحت مند تھے۔