بچوں میں پیٹھ کے درد کی وجہ سکول بیگ نہیں بلکہ یہ تو۔۔۔۔۔۔نئی تحقیق منظر عام پر

بچوں میں پیٹھ کے درد کی وجہ سکول بیگ نہیں بلکہ یہ تو۔۔۔۔۔۔نئی تحقیق منظر عام پر

بچوں میں پیٹھ کے درد کی وجہ سکول بیگ نہیں بلکہ یہ تو۔۔۔۔۔۔نئی تحقیق منظر عام ... 28 مئی 2018 (14:47) 2:47 PM, May 28, 2018

بچوں کی کمر میں درد کی وجہ سکول بیگ نہیں ہے۔نئی تحقیق منظر عام پر آکی۔مختلف تنظیموں کی طرف سے شائع کردہ پوسٹرز بچوں کے لئے بیگ کے وزن پر حد کی ہدایت کرتے ہیں، کہ ان کے جسم پروزن سے 5 فیصد سے 20 فیصد ہونا چاہئے. تاہم، مححققین کا کہنا ہے کہ یہ باتیں حقیقت کے بر عکس ہیں۔

"مقبول رائے کے مطابق، اسکول کے بیگ بچوں کے لئے ایک مسئلہ ہیں. بہت سے والدین اور یہاں تک کہ ماہرین کا خیال ہے کہ اسکول کے بیگ بچوں کے لئے نقصان دہ ہوسکتےہیں جو ان کی پیٹھ میں درد کا سبب بنتے ہیں. لیکن نئی تحقیق میں محققین نے اس سے انکار کیا ہے۔

محققین نے اسکول بیگ کے استعمال اور پیٹھ کے درد سے متعلق 69 پوائٹس کا جائزہ لیا. ان مطالعات میں مجموعی طور پر 72،000 بچے شامل تھے۔

پانچ مطالعات میں اسکول کے بیگ استعمال سے وقت کے ساتھ ساتھ پیٹھ کے درد میں اضافہ ہوا ہے. ریسرچ کیمطابق جن بچوں کو سکول بیگ لے جانے میں دشواری ہوتی ہے ان میں پیٹھ کے درد کا بہت امکان ہوتا ہے۔تاہم، جب محققین نے مطالعہ کی توثیق کی،تو کوئی ثبوت نہیں پایا کہ بچوں اور نوجوانوں میں پیٹھ درد کی وجہ پیٹھ کا وزن ہے۔دوسرے 64 مطالعے سے بھی کوئی ثبوت نہیں ملا۔

جسمانی سرگرمیاں اور بوجھ اصل میں ریڑھا کی ہڈی کے لئے اچھا ہے، لہذا بچوں کو جسمانی طور پر فعال ہونا چاہئےاور بوجھ اٹھانا چاہئے۔