زرداری نے بھی الیکشن لڑنے کا اعلان کر دیا۔کو نسے شہر کے لوگ انہیں اپنا نمائیندہ دیکھنا چاہتے ہیں۔ آصف علی زرداری نے بتا دیا

زرداری نے بھی الیکشن لڑنے کا اعلان کر دیا۔کو نسے شہر کے لوگ انہیں اپنا نمائیندہ دیکھنا چاہتے ہیں۔ آصف علی زرداری نے بتا دیا

زرداری نے بھی الیکشن لڑنے کا اعلان کر دیا۔کو نسے شہر کے لوگ انہیں اپنا ... 27 مئی 2018 (04:43) 4:43 AM, May 27, 2018

پاکستان پیپلز پارٹی کے سربراہ آصف علی زرداری نے اپنے آبائی شہر نوابشاہ سے اگلے عام انتخابات میں حصہ لینے کا اعلان کیاہے۔

سابق صدر نے بلاول بھٹو زرداری کی جانب سے چیف منسٹر ہاؤس میں ایک استقبالیہ کے دوران صحافیوں کے ساتھ غیر رسمی گفتگو کے دوران اعلان کیا ہے۔

تفصیلات کیمطابق پاکستان پیپلز پارٹی کے سربراہ آصف علی زرداری نے اپنے آبائی شہر نوابشاہ سے اگلے عام انتخابات میں حصہ لینے کا اعلان کر دیا ہے۔ زرداری نے کہا کہ وہ اپنے آبائی شہر سے قومی اسمبلی کی نشست کے لئے انتخابات میں مقابلہ کریں گے، کیونکہ نوابشاہ کے لوگ ان کی قیادت کرنے کے خواہاں ہیں. انہوں نے کہا کہ پارلیمنٹ میں جانے کا فیصلہ کیا ہے تاکہ وہاں ساتھی ارکان کیساتھ ملکر قوم کی نمائندگی کر سکوں۔

آصف علی زرداری نے کہا کہ تاہم، یہ یقین نہیں سے نہیں کہہ سکتا کہ کون سی نشست سے وہ مقابلہ کریں گے، اور کیا وہ ملک کے کسی دوسرے حصے سے مقابلہ کریں گے کہ نہیں . جب آصف علی زرداری پوچھا گیا کہ آیا نوابشاہ کے انتخابات میں حصہ لینا ضروری تھا، زرداری نے کہا کہ وہ ملک بھر میں کہیں بھی مقابلہ کرسکتے ہیں، لیکن نوابشاہ کے لوگوں نے یہ خواہش ظاہر کی ہے کہ انہیں ان کی نمائندگی کرنی چاہئے۔

متعلقہ خبریں