پاکستان کا آئی ٹی فیلڈ میں بڑھتا ہوا مقام۔۔۔۔جانئے اہم معلومات

پاکستان کا آئی ٹی فیلڈ میں بڑھتا ہوا مقام۔۔۔۔جانئے اہم معلومات

پاکستان کا آئی ٹی فیلڈ میں بڑھتا ہوا مقام۔۔۔۔جانئے اہم معلومات 24 مئی 2018 (04:10) 4:10 AM, May 24, 2018

انفارمیشن ٹیکنالوجی اور ٹیلی مواصلات کی وزیر انوشہ الرحمن نے بتایا کہ پاکستان کے انفارمیشن ٹیکنالوجی ( آئی ٹی ) ایکسپورٹ مارکیٹ نے گزشتہ پانچ سال کے دوران ایک سو ممالک تک اپنا اثر و رسوخ بنایا یا ہے۔

انوشہ الرحمن کا قومی اسمبلی میں تحریری جواب میں کہنا تھا کہ پاکستان کی آئی ٹی انڈسٹری اور ( آئی ٹی ایس) نے سافٹ ویئر کی ترقی کی مصنوعات برآمد کی ہیں، اور 2013 سے آئی ٹی کی سہولیات جیسے کہ کال سینٹر کی خدمات 100 سے زيادہ ملکوں کو فراہم کی ہے۔

انہوں نے کو بتایا کہ اس عرصے کے دوران سب سے برآمدات کرنے والے ممالک میں ریاست ہائے متحدہ امریکہ، متحدہ عرب امارات اور برطانیہ تھے، جو انفارمیشن اینڈ مواصلات ٹیکنالوجی ( آئی سی ٹی ) کی برآمدات میں سے 71 فی صد سے زیادہ پر محیط ہے۔

موجودہ سال کی تجارت کے ریکارڈ کیمطابق اسٹیٹ بینک آف پاکستان (ایس بی پی) کی جانب سے کردہ دو کوارٹرزکی رپورٹ میں خدمات کے اعداد و شمار کے مطابق، کم از کم آرڈر میں دیگر اہم اداروں کے برآمد مقامات، سنگاپور، ملائیشیا، آئر لینڈ، چین (ہانگ کانگ سمیت)، سعودی عرب، کینیڈا، جرمنی، جاپان، ناروے، نیدرلینڈز، فن لینڈ، آسٹریلوی، سویڈن،انڈونیشیا، افغانستان، سوئٹزرلینڈ، جنوبی کوریا، ڈنمارک، بیلجیم، سری لنکا، جنوبی افریقہ، فرانس، عثمان، ترکی، قطر، اسپین اور کویت شامل ہیں۔

متعلقہ خبریں