طیب اردگان کا اسرائیل مخالف بڑا اقدام اٹھانے کا اعلان،ایسا کیا کرنے جا ر ہے ہیں کہ آپ بھی کہیں گے۔

طیب اردگان کا اسرائیل مخالف بڑا اقدام اٹھانے کا اعلان،ایسا کیا کرنے جا ر ہے ہیں کہ آپ بھی کہیں گے۔"بہت اچھے طیب اردگان"۔

طیب اردگان کا اسرائیل مخالف بڑا اقدام اٹھانے کا اعلان،ایسا کیا کرنے جا ر ہے ... 23 مئی 2018 (12:55) 12:55 PM, May 23, 2018

طیب اردگان کا اسرائیل مخالف بڑا اقدام اٹھانے کا اعلان،ایسا کیا کرنے جا ر ہے ہیں کہ آپ بھی کہیں گے۔"بہت اچھے طیب اردگان"۔

طیب اردگان اردگان نے اسرائیل کو اسرائیل کے ساتھ اپنے اقتصادی تعلقات کی جانچ پڑتال کی دھمکی دی ہے۔

تفصیلات کیمطابق انقرہ اور یروشلیم کے درمیان سفارتی بحران کے پس منظر پر، ترکی کے صدر نے اسلامی تعاون کی تنظیم کو اسرائیلی مصنوعات کو ختم کرنے کے فیصلے کی حمایت کی ہے، انکا کہنا ہے کہ ان کا ملک ترکی آئندہ صدارتی اور پارلیمانی انتخابات کے بعد یہودی ریاست کے ساتھ اپنے اقتصادی اور تجارتی تعلقات کو نظر ثانی کرے گا ۔

اسرائیلی مصنوعات کا بائیکاٹ کرنے کے لئے اسلامی تعاون تنظیم (او آئی سی) کے فیصلے کے بعد اردگان نے اس مسئلے پر کہا کہ "مجھے امید ہے کہ تنظیم کے رکن اس فیصلے پر عمل درآمد کر یں گے."اس بائکاٹ کے بعد، اب ان سے مصنوعات حاصل کرنے کا کوئی راستہ نہیں ہوگا. قدرتی طور پر، ہم اپنے اسرائیل کے ساتھ تعلقات کا جائزہ لیں گے، بنیادی طور پر اقتصادی اور تجارتی تعلقات کا، ہم انتخابات کے بعد اہم قدم اٹھائیں گے."

اردن نے یہ بات بتائی ہے کہ او آئی سی نے اقوام متحدہ سے امن قائم کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔

57 او آئی سی کے ممبران ممالک کے نمائندوں نے گزشتہ ہفتے غزہ کی سرحد پر فسادات پر تبادلہ خیال کیا، جس میں 60 سے زیادہ فلسطینی شہید ہوئے تھے۔