اسٹیٹ بینک آف پاکستان کو ملک بھر سے عید الفطر پرتازہ کرنسی کیلئے کتنی درخواستیں موصول ہوئی ہیں؟جانئے

اسٹیٹ بینک آف پاکستان کو ملک بھر سے عید الفطر پرتازہ کرنسی کیلئے کتنی درخواستیں موصول ہوئی ہیں؟جانئے

اسٹیٹ بینک آف پاکستان کو ملک بھر سے عید الفطر پرتازہ کرنسی کیلئے کتنی ... 07 جون 2018 (02:46) 2:46 AM, June 07, 2018

اسلام آباد: اسٹیٹ بینک آف پاکستان کو پورے ملک سے تازہ کرنسی تقریبا نوٹ جاری کرنے کے لۓ 2.4 ملین درخواستیں موصول ہوئی ہیں۔‎ اسٹیٹ بینک آف پاکستان نے عید الفطر کے لئے 1 جون سے جون 14 تک تازہ کرنسی حاصل کرنے کے لئے ایس ایم ایس سروس کو متعارف کرایا ہے۔

اس میں لوگوں سے درخواست کی گئی ہیکہ وہ اپنے سیل فون سے ایس ایم ایس میں سی این آئی سی نمبر اور بینک کی شاخوں کے کوڈ 8877 پر بھیجیں اور نئے نوٹ حاصل کریں۔ اسٹیٹ بینک آف پاکستان اور پاکستان بینکس ایسوسی ایشن نے ان لوگوں کے لئے ایس ایم ایس مختصر کوڈ سروس قائم کی تھی جو کہ تازہ کرنسی نوٽس حاصل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں.رپورٹوں کے مطابق، ایس ایم ایس سروس کا بڑے پیمانے پر لوگوں کی طرف سے جواب دیا گیا۔ایس ایم ایس سروس 31 مئی کو شروع کی گئی تھی اور 132 شہروں میں 1535 شاخوں پر انتظامات کیے گئے تھے جبکہ 2017 میں گزشتہ عید الفطر کے لئے 1208 شہروں میں نامزد کیے گئے تھے۔

اس ایس ایم ایس سروس کے علاوہ، بینکوں کو ان کے شاخوں اور اے ٹی ایمز سے اپنے کسٹمرز کو تازہ تازہ کرنسی جاری رکھنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

گزشتہ سال 1.8 ملین کے مقابلے میں اس سال 2.7 ملین کسٹمرز کی کل بکنگ ہوئی ہے جو کہ گزشتہ سال کے مقابلے میں 50 فیصد اضافہ ہے۔

متعلقہ خبریں