ایپل کا فیسبک کو روکنے کیلئے بڑا ا قدام۔اب فیسبک ایپل صارفین کیساتھ اب یہ کام نہیں کر سکے گا ۔اہم خبر آ گئی۔

ایپل کا فیسبک کو روکنے کیلئے بڑا ا قدام۔اب فیسبک ایپل صارفین کیساتھ اب یہ کام نہیں کر سکے گا ۔اہم خبر آ گئی۔

ایپل کا فیسبک کو روکنے کیلئے بڑا ا قدام۔اب فیسبک ایپل صارفین کیساتھ اب یہ کام ... 06 جون 2018 (02:43) 2:43 AM, June 06, 2018

ایپل فیسبک کیحوالے سے بڑا اقدام کرنے جا رہا ہے۔ ایپل اپنے iOS اور میک آپریٹنگ سسٹم کے اگلے ورژن کے اندر، خود کار طریقے سے ویب صارفین کو ٹریک کرنے کے لئے فیس بک کی طرف سے استعمال کیا جانے والے طریقوں کو ختم کرے گا۔

فرم کے ڈویلپرز کانفرنس میں، ایپل کے سوفٹ ویئر کے سربراہ کریگ فیڈریغی نے اعلان کیا کہ "ہم اس نظام کو بند کر رہے ہیں.یعنی ایپل اپنے iOS اور میک آپریٹنگ سسٹم کے اگلے ورژن کے اندر، خود کار طریقے سے ویب صارفین کو ٹریک کرنے کے لئے فیس بک کی طرف سے استعمال کیا جانے والے طریقوں کو ختم کرے گا۔"

انہوں نے مزید کہا کہ ویب براؤزر سفاری پر سماجی نیٹ ورک کوصارفین کی سرگرمیوں کی نگرانی کرنے سے پہلے صارفین کی اجازت درکار ہوگی۔

یہ اقدم دونوں کمپنیوں کے درمیان کچھاؤ میں اضافے کا امکان بنے گا۔ ایپل کے چیف ایگزیکٹو ٹم کک نے فیس بک کے بانی مارک زکربرگ کی پرائیویسی پالیسی پر بھی مذمت کی۔WWDC کانفرنس میں - جہاں ایپل اس مہینے کے لئے اپنے سافٹ ویئر کی منصوبہ بندی کررہا ہے - مسٹر فیڈریغی نے کہا کہ فیس بک لوگوں کی پرائیویسی کو ان طریقوں سے دیکھتا ہے صارفین کو پتہ نہیں چلتا۔"ہم سب نےیہ دیکھا ہے - جیسے فیس بک کی جانب سے شئیر بٹن، اور بٹنوں اور ان کے تبصرے کو شئیر کریں وغیرہ۔یہ پتہ چلتا ہے کہ یہ آپ کو ٹریک کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے، چاہے آپ ان پر کلک کریں یا نہیں."

متعلقہ خبریں